Bildlöst

Nå´t har hänt med datorn, det går bl.a. inte att läsa in bilder från kameran. Nu gör inte det så mycket för den här veckan har mest bestått av småpyssel. En snabbtur till landet för att ta upp en båt och en trevlig kräftskiva har tagit lite tid också. Eva har kittat om tvättstugefönstret medan jag har börjat ansluta och montera tele- och TV-uttag, fläkt, etc. inte så bildmässigt m.a.o. Vidare har vi flyttat runt grejor, inventerat och handlat en del för att förbereda för hantverkarna som ska komma nästa vecka. Byggare, plåtslagare och rörmokare är på gång. Eva har tagit en semestervecka till för att bl.a. måla och bistå hantverkare medan jag måste åka till Jönköping på mässa. Det blir spännande att komma hem på fredag kväll och se vad som hänt. Om vi inte får igång datorn då får vi blogga från en annan dator, så då ska det i alla fall bli nya bilder.


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Och "från en annan dator" så menar du någon av mina datorer misstänker jag ;)

2010-08-23 @ 12:03:02
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

- Alla kommentarer granskas innan publicering


Skriv några rader här:

Namn:

Mailadress: (Visas enbart för mig)

Din blogg/hemsida:

Skriv ditt meddelande här:

Kom ihåg mig?          

Trackback

En bildberättelse om hur ett femtiotalshus byter skepnad när den gamla inredda vinden byts ut mot en riktig övervåning.
Vi måste ändå göra något åt fuktproblem på vinden och då passar vi på att göra ett riktigt lyft, i dubbel bemärkelse.
Själva lyftet gjordes i september -09 efter en sommar av rivning och förstärkning. Efter lyftet gör vi fortfarande det mesta själva, mycket jobb, jovisst, men det ger tillfredställelse och vi har knappast några fritidsproblem